
Deze website gebruikt cookies. Door gebruik te maken van deze website, geef je aan akkoord te zijn met het gebruik van cookies.
Internationaal verhuisbedrijf bestaat 240 jaar. Dat is langer dan Philips en Heineken! Reden genoeg om een mooie corporate movie te maken, waarin de historie en het familiegevoel wordt overgebracht aan de kijker.
▸ Corporate movie
▸ Social edit
Toen De Haan begon met haar diensten waren er niet eens wegen en gebruikten ze paard en wagen om spullen te verhuizen. En nu, 240 jaar later, zijn ze internationaal een grote speler op de markt. De boodschap van de video is dat De Haan is een stabiele partij om zaken mee te doen. Een familiebedrijf, die de historie en groei belangrijk vindt. Ze willen vertrouwen creëren en continuiteit en kwaliteit benadrukken.
Allereerst zijn we in gaan zoomen op De Haan door de jaren heen. Welke functie had De Haan in het begin? En hoe is het bedrijf ontwikkeld tot het internationale verhuisbedrijf dat het vandaag de dag is? We maakten een heldere tijdlijn.
Om het verhaal te vertellen gebruikten we een stemacteur gebruikt met wat ervaring in de stem, een oudere stem, om als storyteller het verhaal te kunnen vertellen. Wat mooi is aan het concept: Meneer De Haan speelt een rol in de video, waardoor je denkt dat hij de man is die het verhaal vertelt. Daarna volgt een link naar de toekomst, wanneer meneer De Haan zijn kleindochter knuffelt. Daar begint de nieuwe generatie.
078 647 48 89
info@vissermediadesign.nl
Newtonweg 2
2952 BH Alblasserdam
Nederland